joi, 27 septembrie 2007

Toti creativii se imbraca ADfel?




De fapt, toti creativii nu se imbraca adfel, ci la fel. Aseara, pe terasa La Motoare, era plin numa de hanorace negre, in combinatie cu tricouri de la Replay jeans, si cu blugi largi, cazuti pe vine, marca Dsquared. Fara a mai mentiona tenisii, multi Conversi si alte natii, si chilotii cu betelia alba iesita in mod generos din pantaloni. Sapca, tunsoare 1, sau din contra, niste plete lungi, franjurate, barba di quatro giorni.


Locatia a fost curioasa. Intr-o cambuza, un fel de minibar, unde erau maxim 40 de locuri, si jos si in picioare. Acolo baietii instalasera 3 plasme, si un sistem de sunet care functiona dupa principiul "urla mai tare sa auzim si noi, ca microfonul nu merge". Mai simplu era sa se tina in aer liber, era acustica mai buna si auditoriul mai mare.




Pana la urma, am stat sa auzim ce era de auzit, mai mult sa furam idei si sa vedem daca se poate inova in advertisingul romanesc. Si adevarul e ca se poate. Mai greu, da' stii cum e, la inceput e mai greu, ca dup-aia-i la fel.


Mai erau tigari nene, si beri multe. Atat de multe ca un copywriter- nu dam nume -era mut de incantare ca participa la asa un eveniment. Ala care statea pe jos, cand nu statea la masa cu Danut de la OCS;) Dar nu-i bai, ca si eu am baut vreo 3 beri. Ce daca unii aveau prezentari de facut? De altfel durata discursurilor varia in functie de marimea agentiei pe care o reprezentau omuletii, fiind direct proportionala cu aceasta. Unii reuseau sa reziste 20 de min, altii dimpotriva, cam cat imi lua sa merg la toaleta si inapoi. Cei din urma erau si cei mai incordati, de parca erau la un interviu de angajare. Dupa vorbire, isi sunau amicii, se fatiau nervos pe terasa si incercau sa se calmeze. Unul mai nefericit, intrebat prin telefon daca a primit intrebari probabil, zice: "Nu, nu am primit. Dar reactiile au fost cele imediate, stii tu." Care reactii, nene?


Tema expunerilor era neconventionalul in publicitate. Singurul care si-a facut tema bine de tot, a fost dl Bogdan Naumovici. Omul a venit cu o prezentare foarte bine structurata, foarte frumos inchegata, o campanie pentru ziarul Cancan. A prezentat ce era de prezentat, in stilul carcateristic, amuzanto-inteligent. Si apoi s-a retras la berea de dupa.



Ca o nota generala, dl Naumovici primeste 10, dar evenimentul doar 5. Va asteptati sa fie Adfel?

Un comentariu:

tavi spunea...

A fost intr-un fel, numai Adfel nu! In orice caz, e un pas, se expun probleme si se arata lucruri. Eu unul dau vina pe public. Care public? Publicul care nu a putut scoate decat o intrebare: "-E legal ce ati facut?" dar "-Era legal?" .."-Aveati aprobari?" ?!?

 

Blog Counter