sâmbătă, 15 septembrie 2007

E bine sa aiba taranii club?


DA! E foarte bine, pentru ca la Clubul Taranului Roman, de la muzeul cu acelasi nume, am mancat astazi o salata bulgareasca foarte buna, aproape completa-nu lipsea decat oul, un mic detaliu, nu cum mi s-a intamplat la ultima comanda de pizza cu pui, de la un alt local, de pe care lipsea taman puiu'-in tot cazul proaspata si foarte gustoasa. Langa ea am luat o Leffe bruna, draft, pe care pustoaica, ospatarita de vacanta de vara, ti-o aduce fix cand ai terminat ultima inghititura de salata. Dar ce conteaza? Berea e fascinanta, intunecata si misterioasa, foarte rece si e servita intr-un pahar Leffe curios de rotund si de inalt. Adica e exact cum iti place.

Terasa e superba, mobilierul comod si soarele incalzeste cat trebuie. Alaturi de tine se bucura de aceasta zi superba de vara tarzie, niste nemti, vreo cativa italieni-mai numerosi si mai galagiosi-, si restul de romani care au auzit de Targul iconarilor si mesterilor cruceri, care se desfasoara intre 14 si 16 septembrie, cu prilejul Zilei Crucii.

Expozantii in sine sunt destul de putini, dar buni. Nu reusesc sa ma abtin de la a cumpara 3 produse, cu toate ca ochisem mai multe si mai scumpe. Noroc cu cardul din portofel pe care mai aveam doar banii de la ziua mea onomastica, de care am tinut cat am putut. Adica o saptamana. In fundul curtii, e o masa unde se servesc branzeturi, dulceturi si chiar si bulz. Totul foarte igienic, nemaivorbind de gustos, si la preturi reson.

Dupa masa frugala dam repede pe la foierul muzeului unde cantau 4 tineri muzicieni la ce prindeau la mana, sau la ce scapau pe jos, dupa caz. Ei se numesc FreeSounds si asta si fac, combina multe instrumente si obiecte, intr-o improvizatie destul de buna si de agreabila. Din pacate am ajuns acolo exact cu 2 minute inainte de aplauzele de final.

Pe jos spre casa, am mai apucat sa cercetam zona de case de la Aviatorilor si sa imi cumpar niste flori. Pana data viitoare, tarani din toate zonele, uniti-va! Merita!

Niciun comentariu:

 

Blog Counter