marți, 4 septembrie 2007

BUB si BOB, PIC si POC, LOLEC si BOLEC si alte cupluri celebre

Sora Ralucai, Roxana a inceput un blog. Raluca a comis "imprudenta" de a-l face public, astfel am avut si eu acces la textele de inceput ale Roxanei. BUB este mic dar dragalas, se tine de trucuri, neavand totusi intentia de a ne pacali. In afara ca in BUB gasesc ceva din Roxana, cum mi se pare si normal, fictiunea e cvasiunifoma si ne da un indiciu despre directia inspre care e tentata autoarea sa mearga. Pentru Roxana, mult spor la munci!
Citindu-l pe BUB mi-am adus aminte de Pufuletele meu si de faptul ca l-am lasat neterminat. Ori asta nu se face niciodata, in tot cazul, nu cu intentie:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Se pare că Raluca face public cam tot ce prinde. Bun venit în Blogosferă! Am de gând să te urmăresc, ai un mod foarte mişto de a povesti, aşa că o să pun linkul către blogul tău pe pagina mea (bineînţeles cu permisiunea ta). Păi... aştept permisiunea ta.
Cât despre "in BUB gasesc ceva din Roxana"... hmmm, m-am dat de gol la faza cu SPF 50+, aşa-i? :))

mariuca macovei spunea...

Permisiune acordata cu multumirile de rigoare pentru the free publicity. Revin cu detalii despre cum te-ai dat de gol, dar dupa cafea, intrucat acum nu nimeresc prea bine in taste...:)

 

Blog Counter