miercuri, 21 noiembrie 2007

Top 10 carti care merita citite pana la 24 de ani

1. Biblia * cate un pasaj din Evanghelia lui Matei in fiecare zi. E medicament pentru suflet;
2. Platon - Republica * putina dedulcire la antici n-a facut rau nimanui;
3. Dostoievsky - Crima si pedeapasa * intai a fost Marele Inchizitor, dar apoi a fost Dostoievsky;
4. Joyce - Ulise * poate cel mai bun roman al tuturor timpurilor. Se digera mai greu, dar tine mai mult de foame;
5. Bulgakov - Maestrul si Margareta * zborul Margaretei;
6. Marquez - Un veac de singuratate * daca imi amintesc ca mi-a placut mult de tot, inseamna ca merita sa stea in top;
7. Llosa - Conversatie la Catedrala * bun, nene, bun. Plus ca sunt in faza sud-americana acum;
8. Cortazar - Sotron * I believe in LOVE;
9. J. S. Mill - Despre libertate * o carte redusa in dimensiuni, dar mare in ideile continute;
10. Eliade - Romanul adolescentului miop * o carte motivationala si vocationala pentru multe generatii, inclusiv pentru adolescenta mea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Faine, faine, chiar foarte. Mi-a placut lista, slava Domnului ca le-am lecturat mai in tinerete.

roxana spunea...

Frumos, frumos; mi-am pus şi eu lista la mine; inevitabil, avem cărţi comune - că doar nu avem gusturi comune numai la mâncare şi vinuri :)

 

Blog Counter