luni, 12 noiembrie 2007

kilipirim 2007, sala dalles

Am fost si anul asta o fuga prin Kilipirim. Fata de anul trecut, targul e mai mic, si lipsesc absolut toti comerciantii de bijuterii, jucarii chinezesti, haine din America de Sud si asa mai departe. Incearca oamenii din rasputeri sa faca astfel incat sa fie doar carti, muzica si anticariate. Editurile cele mai importante au punctat ocazia de a mai face niscaiva vanzari. Anticari nu erau decat maxim 2, cu o masuta pe care erau inghesuite monede si decoratii mai mult noi decat vechi. Muzica putina si nu se prea batea lumea pe ea. Pana si cafeneaua Kubik mi s-a parut mai mica. Reducerile conteaza, chiar daca nu sunt decat intre 10 si 30%, si asta v-o poate spune orice impatimit de carti, care cu banii economisiti mai reuseste sa achizitioneze un titlu-doua in plus. Nu cred ca am reusit sa pierd mai mult de o ora in targ, asta poate si din cauza ca sunt antrenata si stiu exact ce sa caut si unde sa ma duc. Eu sunt regina reducerilor, cum m-am autoporeclit bascalios, si am pus mana pe 3 cartulii de la Humanitas, la pretul de 5 lei plus un Homo Ludens de 10 lei, nesperat, caci stiam ca e epuizat demult si despre reeditare nu se auzea nici un zvon.

Ce e bine, e ca lumea vine, si ca mai si cumpara cate ceva. E foarte important pentru mine sa vad ca se cumpara carti. Poate cu putin noroc, cartilea alea vor fi citite si date mai departe. In tot cazul, ele traiesc in mainile cumparatorilor, nu pe rafturi, asa ca decat sa aruncati banii pe reviste glossy, nu ca n-ar fi bune si alea, cand ai nevoie sa iti speli creierii, mai bine un roman de 300 de pagini, castigator al Booker prize.

Niciun comentariu:

 

Blog Counter