miercuri, 5 decembrie 2007

Vin sarbatorile!



Eu nu am facut nici o lista pentru nici unul dintre mosi, spre deosebire de altii. Dar azi a venit mosul Nicolae cu o multime de cadouri. Mi-a adus niste trandafiri albi, fara spini, cu niste frunze moi si grasune, al caror nume promit multa iubire. Aceasta specie se cheama Lisianti. Apoi am primit 3 agende, una mare, alta mai mica si una si mai mica, potrivita pentru numere de telefon si adrese. Toate trei au un design dragut si feminin si hartie velina. Astfel ca pot sa si desenez pe ele. Agendele mi-au fost oferite intr-o tolba draguta, bej, numai buna pentru la vara. Alaturi de agende, in tolba mai aveam o felicitare, iar in felicitare, in afara de un mesaj cald am gasit doua bilete, probabil ultimele, la spectacolul lui Joaquin Cortez din 19 decembrie, de la Sala Palatului. Ce surpriza de proportii! In conditiile date, abia astept sa vina si mos Craciun! A! Si mos Joaquin, desigur!:P



Niciun comentariu:

 

Blog Counter