vineri, 12 februarie 2010

Moleskine paper cuts are great








De ce imi plac agendele Moleskine? Din cateva motive simple: hartia este galbuie, ceva ce nu se prea foloseste astazi pentru ca e mai scumpa, si oarecum neconventionala. Dar este cea mai buna pentru citit. Si cei de la Editura Vellant stiu asta si o folosesc la tiparirea cartilor lor. Apoi imi plac Moleskine pentru ca au colturile rotunjite. Pentru ca poti sa o legi cu elastic in nenumarate moduri, daca e inchisa ca sa ramana inchisa:) Daca e deschisa, ca sa nu iti ia vantul paginile, atunci cand scrii. Asadar, Moleskine rezista si pe vant puternic:)Imi plac cele groase, hard-cover, de 400 de pagini, daily planner. Poti scrie orice, oricand pe ele, sunt frumos liniate si suficient de incapatoare sa tina tot anul pe cineva obsedat de notat si de facut liste ca mine. Imi place cel mai mult cel cu coperta rosie-portocalie, nuanta mea preferata de rosu. Primul meu Moleskine a fost negru totusi. Acum este plin pana la refuz cu note, bugete, to do lists si briefuri schitate in fuga mare, sau indiciatii de la intalnirile cu clientii. Noul Moleskine este rosu. M-am gandit eu ca e special pentru fete, dar nu m-am convins pana cand nu am gasit in buzunarul ascuns o surpriza. Look mom, they gave us stickers!!! Am 4 coli de etichete marunte si frumoase. Pentru munca de birou sunt de culoare gri (sad, no? pe principiul cui ii place munca:):)) Pe ele scrie meeting, deadline, insurance, ai iconite cu un calculator, cu o masina etc. Etichetele pentru timp liber sunt verzi, si pe ele sunt indicatii mai prietenoase: seaside, mountains, party, cocktail, inimioare, cutii de cadouri. Iar cele personale sunt rosii si ne spun ca e bine : to remeber, to buy, birthday, si iconite cu tort, pahare de martini. Asa ca sunt foarte fericita cu noul meu Moleskine. Out with the old and in with the new!

P.S. Am avut noroc sa primesc acest Moleskine nou de Valentine's Day. Si pe langa stickere, am mai gasit in el si urmatoarea carte postala;)Sa spunem doar ca de 8 Martie nu voi fi langa calculator din motive bine intemeiate:)

Niciun comentariu:

 

Blog Counter