joi, 10 decembrie 2009

zi plina





Ieri am iesit la o plimbare cu scopul declarat de a-mi cumpara culori si cartoane. Poate asa o sa ma apuc iar sa desenez. Prima oprire a fost la Universitate, insa, unde am vizitat targul de Craciun de la Dalles. Am gasit lucruri noi si foarte interesante. Doua surori formidabile si dulci comercializau bomboane si ornamente de brad din zahar, ciocolata plus alte bunatati, mici si atat de mestesugite. Pe site-ul lor puteti sa vedeti maiestria si sa plasati comenzi pentru a le degusta produsele. Preferatele mele sunt florile de primavara si decoratiunile de Craciun. De la targ mi-am cumparat o bijuterie frumoasa, la care pofteam mai demult. Un pandantiv de la Millefiori cu un copacel inflorit. Apoi am continuat drumul spre Hanul cu Tei, de unde am reusit sa cumpar in sfarsit cartoane, pensoane si creioane. Am baut o cafea in Lucky13 pentru ca ploua torential afara. Seara am mers la Gala Inspired 2009 din Silver Church si acolo am audiat concertul URMA. Astazi muncim, coacem pizza, si diseara audiem Alexandrina si Silent Strike tot la Silver Church. Afara e tot mai frig, noroc cu caciula primita de Mos Nicolae care se dovedeste foarte eficienta pe vremurile astea atat de proaste. Ma apara de frig si ma si inveseleste.

Niciun comentariu:

 

Blog Counter