joi, 8 ianuarie 2009

restantele anului 2008

In 2008 am facut o multime de lucruri noi, m-am mutat intr-o casa noua, am cumparat o multime de lucruri noi de care aveam nevoie si inca si mai multe care nu-mi folosesc la nimic, ci doar imi ocupa spatiul degeaba, facandu-l mai apasator si enervant. Apoi am schimbat un job pe altul mai bun si situat in centru, ceea ce a presupus scurtarea timpului parcurs pana la munca cu jumate, simultan cu dublarea veniturilor. Am mai pus umarul la infiintarea propriei jumatati de afaceri, impreuna cu partenerul meu si am calatorit prin tara. De citit, nu ma plang, am apucat sa citesc o multime.

Cu scrisul insa am stat foarte prost. Nici blogul nu a mai vazut demult o postare, nici caietele mele de lecturi si chiar si jurnalul s-a racit de tot. Asa incat, inainte de dorintele pe 2009, sau rezolutiile de anul nou sau chiar noile postari-caci anul a inceput in forta-, m-am hotarat sa ma ingrijesc de restantele anului 2008. Ma asteapta zeci de carti pentru a le recomanda, lecturi minunate si altele care m-au dezamagit neasteptat. Pana atunci, va impartasesc doua dintre hobby-urile mele absolute: terapia pentru apartamente, cum o numesc eu, un site dedicat amenajarilor caselor, ideilor magnifice si solutiilor salvatoare. Pe toate le puteti gasi aici.

Cealalta mare pasiune este rasfoirea printre lucrurile facute de mintea si mainile unor oameni grozav de creativi si sinceri cu ei insisi. Ceea ce ma face sa ma concentrez la randul meu mai mult, ca sa nu care cumva sa abandonez acel lucru diferentiator, creativitatea mea. Pentru a va delecta mintea, un refresh scurt aici.

Niciun comentariu:

 

Blog Counter