marți, 13 ianuarie 2009

My favourite beauty products










Ce fac fetele cand se intalnesc? Mai vorbesc despre ce si-au cumparat nou, despre ce descoperiri au mai facut, despre excursiile de shoping etc. Asa ca m-am gandit sa fac o lista cu beauty stuff, dintre cele preferate de mine. De sus in jos, incepand cu produsele pentru ingrijirea fetei, iata cateva dintre produsele pe care eu le folosesc. Si nu, acesta nu este un post platit:)


1. Descoperirea gamei de la Boots no7 i-o datorez Laurei. De la care am auzit ca e bine sa iti botezi crema de fata, in cazul meu Time resisting Day cream, cu SPF 12, cu niste ser Restore & Renew Beauty serum, ceea ce am si facut. Dragelor, chiar functioneaza! Pielea devine mai ferma, iar ridurile fine se reduc semnificativ. Pe viitor am in plan sa achizitionez si crema de zi, respectiv de noapte din aceeasi gama restore&renew, pentru un tratament complet.

2. Masca de fata-un produs foarte important. Indiferent daca le preparam in casa sau daca le cumparam din supermarketuri ori farmacii, placerea de a folosi aceste masti este indiscutabila. Si-apoi ce alta modalitate mai bune de a petrece primele 15 minute din ritualul baii puteti gasi? Eu prefer masca cu unt de shea, bere, caolin, pantenol, glicerina, ulei de samburi de struguri de la Manufaktura. Se aplica pe tenul uscat si se clateste dupa 15 minute. Efect garantat. Piele catifelata, proaspata, si hidratata.

3. No7 Total Renew Micro-dermoabraziune, un ritual saptamanal, de curatare in profunzime a tenului, care inlatura celulele moarte si impuritatile. Magnific, extrem de eficient si usor de utilizat. Pe tenul umed se maseaza timp de aprox 2 minute evitand desigur zona ochilor. Dupa aceasta e musai aplicarea unei creme hidratante.

4. Intra in scena Body Shop. De la ei iubesc mai ales produsele de machiaj-dar asta e cu totul alta discutie-, insa ma impac foarte bine cu gelul de fata pe baza de extract de arbore de ceai, pentru curatarea zilnica. Dupa demachiere prefer sa ma spal pe fata cu acest gel, in loc sa apelez la lotiunea tonica. Simt ca ma revigoreaza.

5. Sampon cu proteine pentru par normal de la Himalaya. Un produs pe care eu il achizitionez de la Plafar, din Auchan. Locul meu preferat de cumparaturi de bio-cosmetice. Este cumparat recent, intrucat pana acum am luat sampon cu lapte de iapa de Styx cosmetics. Un sampon interesant dar mai scump. Acesta este doar 14 Ron deci cam de 3 ori mai ieftin decat cele de la Styx si m-am hotarat sa il incerc, pentru variatie. Deocamdata ma impac bine cu el, ma declar multumita. Au o gama larga de produse, inclusiv anti-matreata pentru cine se confrunta cu aceasta problema.

6. Gel de dus de la Manufaktura. Un subiect amplu. Placerea de a-l folosi de nedescris. Miroase atat de bine incat e foarte probabil sa iti vina sa il gusti. Preferatele mele sunt cel cu prune si cel cu bere & ghimbir, insa in acest moment am unul pe baza de pere si miere de albine, de care nu ma plang. Atentie la ambalaj, gelul este foarte fluid, poti sa-l versi din greseala, iar gura sticlei este destul de mare. In rest, traiasca produsele cehesti!

7. Fiorentini, un nume care trebuie retinut. O gama extrem de mare de produse, de la sapunuri la geluri de dus si creme de corp/maini, toate miros minunat si sunt foarte bune. In foto gel de dus cu ulei de masline si extract de floarea-soarelui. De incercat si cele cu ceai alb, ceai verde, flori de chianti, sapunurile cu canepa si mirt-despre colectia mea de sapunuri intr-un post viitor-, nu stiu, alegeti ce va place. Le gasiti tot la Plafar.

8. Un body scrub care va va soca. Perfect pentru iarna, e facut din sare de mare, extract de visine si atentie! PARAFINA. Masati-va pe tot corpul cu el si serile reci vor lua sfarsit, odata cu problemele de circulatie periferica. Adio picioare reci sub plapuma asadar! Miroase grozav si lasa in urma o piele noua, de bebelus.

9. Dupa un scrub bun, o lotiune de corp bestiala:) De la Bronnley, maestri in fabricarea sapunurilor si a lotiunilor in UK, de acum vreo 200 de ani. Sunt trei fragrances: de iris, orhidee si trandafiri. Nu-mi place deloc cel de iris. Preferatul meu e cel de trandafiri si locul doi il ocupa orhideea. Se absoarbe repede in piele si hidrateaza foarte bine. Sticla are pompita si e usor de utilizat. Cam astea sunt cateva dintre produsele mele cosmetice preferate. Sper sa mai descopar si altele treptat, si daca e loc, le voi prezenta. Fetelor, de la mine, leapsa cui vrea:)

Niciun comentariu:

 

Blog Counter