luni, 31 mai 2010

Sweeet



Am facut foarte iute o tarta cu capsune pentru prietenii de duminica seara, cu care am inceput un joc de Monopoly. Am amestecat un pachet de unt cu zahar, 2 oua, un varf de sare, bicarbonat de sodiu, 2 linguri de iaurt, coaja de la o lamaie, zeama de la o jumatate de lamaie, faina si jumatate de kilogram de capsune pisate si amestecate cu miere de albine. Acest blat aproape lichid l-am pus la copt intr-o forma de tort timp de 20 de min, in cuptorul incins la 225 de grade. Dupa 10 minute am coborat temperatura la 200 de grade. Apoi am intepat blatul, l-am insiropat cu restul de capsune pisate. Am batut niste smantana de la prietenii mei din Sibiu cu zahar si am intins-o peste blat. Am ornat cu capsune. Smantana si capsunele merg splendid impreuna:) Blatul a iesit roz, pufos si dulce iar topingul este dulce-acrisor. Foarte yummy:)

2 comentarii:

Cinabru spunea...

Arata delicios. Arhiveaza o feliuta si trimite-mi si mie pe yahoo :)

mariuca macovei spunea...

cu placere. si o tarta intreaga:)

 

Blog Counter