duminică, 5 august 2007

seara tarziu, intr-o duminica

Tavi face clatite. Eu stau pe pat si ma uit la o reluare a "ultimei emisiuni in care a aparut Florian Pittis", stins din viata astazi, ceva mai devreme. Eu nu am decat amintiri palide legate de vocea lui, mai degraba decat de altceva. El e pentru mine ca si pentru multi altii vocea de la Teleencilopedia. Mai tarziu a devenit si un om tare haios, cu un mic spectacol de pantomima, pe piesele trupei Pasarea Colibri. Vai cat am regretat cand am auzit ca a plecat Pittis din trupa. Aproape l-am invinuit pentru asta, mai ales ca declara ca el are alte pasiuni decat sa mearga in concerte. Realitatea era ca se imbolnavise.
E seara tarziu acum, duminica. Tavi a terminat de facut clatite cu mure. O sa le mancam imediat, calde. Am o stare de stres care nu ma paraseste mai niciodata, cefalee, si desigur multe nelinisti si frustrari. Una dintre ele foarte actuala. Prin camera zboara o insecta foarte mare, foarte iute si neidentificata pana acum, ca specie:) Altminteri, adunam lucruri pentru o casa virtuala, pe care nu o avem inca, dar pentru care am luat masa de calculator si scaun, precum si o multime de multe alte maruntisuri....si asta o vom tot face.
Atat pentru acum.
Mariuca

Niciun comentariu:

 

Blog Counter